reklama

Dlhá cesta

Nikdy by som nepovedal, že práve ja začnem písať blogy. Chcem sa s ľuďmi podeliť o moje myšlienky, pocity a hlavne pohľady na rôzne veci. V tomto mojom historicky prvom blogu by som vám chcel priblížiť môj život, záujmy a ciele.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Nieje primladý? Ako môže tomu chápať? Myslím, že nemá dosť skúseností..

Áno, z časti máte možno pravdu. Nemôžem vám to poprieť. Ale možno sa tak dobre nechápeme. Ja sa neplánujem venovať politickej tématike alebo o tom, kde niečo zdraželo a ako to postihnete nás - obyčajných ľudí. Prvá vec je, že sa ma to naozaj netýka a druhý vec je, že ma to popravde ani nebaví rozoberať. Jasné, jedného dňa ma to určite čaká, pretože tak to raz v živote chodí. Ale dovtedy sa budem venovať práve tomu, čo ma postihuje v tomto danom momente. Myslím, že ľudia sú rôzni a majú rozličné názory a pohľady na svet. 


Neviem vám presne povedať, kedy sa vo mne prebudila potreba písať alebo vyjadrovať svoj vlastný názor. Ale viem, že od tejto chvíle sa chcem podeliť s mojimi zaujímavými postrehmi, poznatkami a myšlienkami s ľuďmi, ktorí o to naozaj stoja a nebudú ma odsudzovať. 

Mám veľmi veľa koníčkov, záujmov a aktivít, ktoré sa snažím robiť vždy, keď mám i nemám čas. Dalo by sa povedať, že niekedy dávam športu a voľnočasovým aktivitám väčšiu prioritu ako povinnostiam a štúdiu. Týmto nechcem povedať, že neštudujem a úplne to zanedbávam. Rád študujem veci, ktoré ma bavia študovať. Rád študujem Cisco (odborný certifikát, ktorý zahŕňa spôsobilosť na prevádzku malých alebo veľkých počítačových sietí a iné..) a tak isto cudzie jazyky. Ako som spomínal, veľmi rád športujem, behám, robím "Streetworkout" (cvičenie na hrazdách, pouličná gymnastika..), hokejbal, rád chodím do prírody a na výlety po šírom okolí a neskôr dúfam, že i svete. V mojich článkoch preto nehľadajte veci, ktoré sa týkajú politiky, daní, nových zákonov a podobne. Na môj blog si ľudia môžu prísť oddýchnuť, prečítať si veľa zaujímavých vecí, motivovať sa alebo sa dokonca i niečo priučiť. Budem do môjho písania dávať všetko moje úsilie a snahu, aby som vás - čitateľov, mohol zaujať a priviesť na iné chápanie všetkého, čo je okolo nás. Nezačal som písať za vidinou slávy alebo sledovanosti. Tí, ktorí chcú a majú podobný pohľad na svet (v neskoršej fázy zistíte presnejšie aký), tak si nájdu cestu k mojim článkom.



Prajem pekný deň, dobrú noc alebo krásne ráno.

Samuel Maderič

Samuel Maderič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím, že som primladý aby som rozoberal problematiku života ako takého, no myslím si, že som v pravej fázy života, kde mám právo vysloviť názor na dnešnú generáciu mladých ľudí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu