reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Samuel Maderič

Samuel Maderič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím, že som primladý aby som rozoberal problematiku života ako takého, no myslím si, že som v pravej fázy života, kde mám právo vysloviť názor na dnešnú generáciu mladých ľudí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ako strach ovplyvňuje konania?

Samuel Maderič

Ako strach ovplyvňuje konania?

Ako sa so strachom dá vysporiadať? Čo je to strach? Je naozaj zlý alebo je prostriedkom k udržaniu spoločenského poriadku a spolužitia? Myslím si, že toto je veľmi kontroverzná téma. Je na ňu mnoho a mnoho názorov, ktoré sú ovplyvnené myslením, žitím a vlastnosťami jedincov. Každý jeden z nás si strach predstaví v inej podobe, bude mať naň iný názor alebo ho definuje inak.  Zozbieral som poznatky a moje osobné pohľady, aby som vám načrtol moju predstavu.

  • 2. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 325x
  • 0
Dlhá cesta

Samuel Maderič

Dlhá cesta

Nikdy by som nepovedal, že práve ja začnem písať blogy. Chcem sa s ľuďmi podeliť o moje myšlienky, pocity a hlavne pohľady na rôzne veci. V tomto mojom historicky prvom blogu by som vám chcel priblížiť môj život, záujmy a ciele.

  • 31. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 452x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu